شاعر طپش ها
حرف های شبانه...
خـــوابهـایـم گاهــ ـ ــ ـــــی...
زیباتر از زندگـــی ام** مـی شـونــد...
کـاش گـ ــ/ ــاهــی...
بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم
آیا گلوله سفیر صلح است؟؟!!!!!
کودکان: قربانیان خاموش جنگ ها




آیا گلوله سفیر صلح است؟؟!!!!!
اینجا انتهای زمین است...

اینجا انتهای زمین است...
درست لحظه ی مرگ انسانیت...
جایی که دست های مادران بوی خون می دهد!!!
بوی "جنایت"
و آبهای راکدش طعم کودکانی را می گیرد که بی نفس خفه می شوند در
خفقان این نکبت آباد!
معصومیت ها دریده می شوند...
و "آدم "ها...
همین ما آدم ها...
چه ساده می گذریم از کنار درد هایمان
"این درد های مشترک"
اینجا انتهای زمین است...
درست همین جایی که ما ایستاده ایم!!!!
افسانه دون ژوان
آیا شما یک دون ژوان یا قربانی دون ژوان بودین؟
دون ژوان ها کسانی هستند که در هر برهه از زندگی شان با چند جنس مخالف رابطه احساسی عمیق دارند و کیفیت و کمیت این جنس مخالف ها هیچ وقت ثابت نیست؛
یعنی هیچ جنس مخالفی در زندگی شان نیست که بتواند حضور دائمی داشته باشد.
با این حال آنها در یک روند شجاعانه از کسی می گذرند و به کسی دیگر می پیوندند؛ بدون آن که بدانند چرا!
این شجاعت و شهامت با سرعت سرسام آوری به سمت تنهایی در حرکت است و آنها در هر لحظه ممکن است ترک شوند و تنها بمانند.
وحشتی که هرگز دوست ندارند تجربه اش کنند. در حقیقت دون ژوان تحمل زندگی را ندارد و برای پر کردن این خلأ وحشی، به محض احساس تنهایی دست روی کس دیگری می گذارد.
این چرایی دون ژوانی است.
آرزوهای عجیب و دور از دسترس دارند. که خیلی از آنها حتی مادی هم نیست.این آرزوها برای کسی که زندگی روتین و امنی دارد، آرزوهای احمقانه، بچگانه و سخیفی به شمار می آیند. اما برای دون ژوان فلسفه زندگی است
من زنم ...
من زنم ...
با دست هایی که دیگر دل خوش به النگو هایی نیست که زرق و برقش شخصیتم باشد.من زنم و به همان اندازه از هوا سهم می برم که ریه های تو
میدانی ؟ درد آور است من آزاد نباشم که تو به گناه نیفتی .
قوس های بدنم به چشم هایت بیشتر از تفکرم می آیند .
دردم می آید باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم .
دردم می آید ژست روشنفکریت تنها برای دختران غریبه است .
به خواهر و مادرت که می رسی قیصر می شوی .
من محتاج درک شدن نیستم .
دردم می آید خر فرض شوم.
دردم می آید آن قدر خوب سر وجدانت کلاه می گذاری
و هر بار که آزادیم را محدود می کنی.
می گویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب است.
نسل تو هم که اصلا مسئول خرابی هایش نبود .
میدانی ؟
دلم از مادر هایمان می گیرد .
نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت جایش النگو داد .
مادرم از خدا می ترسد .
از لقمه ی حرام می ترسد . ازهمه چیز می ترسد
تو هم که خوب می دانی ترساندن بهترین ابزار کنترل است .
دردم می آید این را هم بخوانی می گویی اغراق است .
دردم می آید که به قول شما تمام زن های اطرافتان خرابند .
و آنهایی هم که نیستند همه فامیل های خودتانند .
دردم می آید از این همه بی کسی دردم می آید .
"زنده یاد سیمین دانشور"
کمپین صنفی اعتراض به فراخوان پذیرش خارج از قاعده رشته علوم تغذیه
دوستان خواهش میکنم متن زیر رو به دقت مطالعه بفرماید: همانطور که خبر به اکثر دوستان رسیده، در
حالیکه صنف تغذیه شناسان کشورمون با مشکلات متعددی در زمینه یافتن شغل،
تعرفه مشاوره، استقلال و احترام شغلی در تیم پزشکی بیمارستانها، دخالت
ناجوانمردانه سایر رشته های علوم پزشکی و حتی افراد غیرمتخصص و بدون سواد
دانشگاهی، و… روبرو هست، مدتی هست که دانشگاه آزاد واحد شهرستان سروستان استان فارس اقدام به اخذ دانشجو به صورت بدون کنکور کرد. همچنین دانشگاه آزاد واحد شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی، مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان (غیردولتی)،
با کنکور اعلام آمادگی کردن جهت اخذ دانشجو. صرف نظر از اتفاقات بدی که
عدم پرورش کارشناسان توانمند و دانشمند در زمینه تغذیه بوسیله این
دانشگاهها برای سلامت مردم داره، مسلما عواید وحشتناکی در زمینه شغلی و
علمی رشته مون به همراه میاره. در حالیکه بهترین دانشکده های تغذیه کشورمون
در پیدا کردن استاد و هیئت علمی برای برخی واحدها مشکل دارن، و امکانات و
بودجه کافی رو جهت تامین نیازهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در
اختیار ندارن، گرفتن دانشجو در دانشگاههای فرعی سایر شهرها چه تبعاتی رو
داره؟ آن هم بدون کنکور!!!



در ضمن، این
نامه مجازی خطالب به نهادهای زیر هست و مخاطب اول و رسمی
نداره. این رو یادمون باشه که پیگیری این رویداد، میتونه شروعی باشه برای
احیاء سایر حقوقمون و اتحاد هرچه بیشتر صنفیمون. تغذیه شناسان هیچ کم از
صنفهای پرقدرت و متحد فیزیوتراپها، رادیولوژیستها، پزشکها و… ندارن، یعنی
اینجاییم که این رو ثابت کنیم؛
****و البته شاید مهمترین پیام رو این حرکت برای اعضای بورد (هیئت ممتحنه و
ارزشیابی تغذیه) و انجمن تغذیه ایران داشته باشه تا با دیدن اتحاد و همدلی
ما، هرچه بیشتر و با جدیت بیشتر پیگیر حقوق مسلم ما باشن…*** ————————————————————————— مقام محترم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام احتراما؛
ضمن تاکید بر این نکته که اینجانبان جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان
مقاطع کارشناسی؛ کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته علوم تغذیه؛ مدت هاست که
با مشکلات صنفی از جمله تبعیض شغلی، دخالت افراد غیرمتخصص و عدم نظارت
مناسب نهادهای ذی ربط در محیط شغلی و تحصیلی خود مواجهیم و ناگفته عیان است
که عدم رسیدگی به این مشکلات در نهایت منجر به اثرات منفی مستقیم بر سلامت
فردی و جامعه خواهد شد. به استحضار می رساند؛ در تازه ترین تحولات منفی رخ
داده، علیرغم باقی ماندن کمبودها در زمینه امکانات لازم در مراکز درمانی و
دانشگاههایی که سال هاست پذیرنده رتبه های برتر کنکور سراسری در رشته علوم
تغذیه هستند؛ متاسفانه اخیرا موسسات خصوصی، موسسات غیرانتفاعی آموزش عالی و
دانشگاه آزاد اسلامی بدون وجود امکانات علمی و آموزشی مناسب و حتی بدون
هیات علمی مستقر و گروه تغذیه فعال اقدام به پذیرش دانشجو در رشته تغذیه با
ظرفیت پذیرش بالا و بعضا بدون آزمون ورودی نموده اند. لذا با توجه به
اینکه پذیرش خارج از قاعده در چنین حجمی بدون توجه به امر آموزش مناسب
پذیرفته شدگان و موقعیت های شغلی موجود و قابل ایجاد، نتیجه ای جز تخریب
وجهه علمی رشته تغذیه و دانش آموختگان آن و اثر منفی مستقیم بر سلامت جامعه
نخواهد داشت. از تمامی دلسوزان عرصه بهداشت و درمان کشور تقاضا داریم نسبت
به لغو اینگونه تصمیم گیری های خارج از قاعده، توقف این روند نامیمون و
بهبود امنیت تحصیلی و شغلی اینجانبان، که سالهاست با تبعیض و کم لطفی سیاست
گذاران عرصه بهداشت و درمان دست به گریبانیم؛ مساعدت لازم را مبذول
بفرمایند. پیشاپیش از حسن نظر و مساعدت شما سپاسگزاریم با احترام جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته علوم تغذیه
معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی
ریاست محترم دبیرخانه علوم پایه پزشکی
دبیر محترم بورد تخصصی علوم تغذیه
روسای محترم دانشگاههای علوم پزشکی ایران
مدیران محترم گروه های آموزشی تغذیه
ریاست محترم انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور و انجمن تغذیه ایران
منبع:سایت نوت نت
دوستان میتونید با رفتن به این سایت و کامنت گذاشتن اعتراض خودتون رو ثبت کنید.
قبله گاه

دلم را به نگاه دریایی تو می سپارم
چندی ست بی هوا غرق این وسعت ساده شده ام!
امروز صبح
با صدای سکوت عشق از خواب برخاسته ام!
و تا ملکوت غروب
بی صدا نبودنت را فریاد می زنم!
سرمای حضورت سالهاست مرا به آتش می کشد,
و من هنوز هم بی تفاوت
عاشق بی تفاوتی های تو هستم!
برای پرستیدنت
از عشق طهارت گرفته ام
خیلی وقت است که قبله ام را عوض کرده ام!
تکراری شدی واسم؟!!!
سلام
تا حالا به رابطه هامون دقت کردیم؟!مسئله ای که میخوام در موردش بنویسم چیزیه که تا حالا ممکنه واسه هر کدوم از ما بوجود اومده باشه .تا حالا شده که کسی رو واسه یه مدت کوتاه نبینید و ازتون دور باشه؟اما وقتی که دوباره اونو میبینین چه ذوقو شوقی واسش نشون میدید ولی کافیه فقط یه هفته بگذره خیلی زود واسمون تکراری میشه..چه بلایی سر روابطمون اومده چرا ما آدما اینطوری هستیم؟بنظرمن مسئله سر این که طرف چقدر واسمون مهمه و اینا نیست مسئله سر اینه که ما هنوز نتونستیم ی تعامل درست با اطرافیانمون برقرار کنیم هنوز بلد نیستیم توی روابطمون هیجان ایجاد کنیم شایدم هیجان چاره کار نیست پس اگه نیست چاره چیه؟؟ باید یه کم دیرتر برای هم تکراری بشیم . البته فکر نکنم تکراری شدن یه قانون نانوشته باشه. امیدوارم نه شما برای کسی تکراری بشید نه کسی برای شما.
دوستای عزیزم شما چی فکر میکنین؟اگه با من موافقید باید چکار رد؟
عصیان (خدایی)

نيمه شب گهواره ها آرام مي جنبند
بي خبر از کوچ درد آلود انسان ها
باز هم دستي مرا چون زورقي لرزان
مي کشد پاروزنان در کام توفان ها
یک سال گذشت چه زود گذشت...
امروز داشتم به پارسال فکر میکردم، تازه کنکور داده بودم و خیلی خوشحال ازینکه از دشوار ترین مرحله زندگیم عبور کردم .روزی که از جلسه کنکور برگشتم خونه انگار بار 13 سال درس خوندن شبانه روزی و زحمت چندساله رو از دوشم برداشتن. هیچ وقت یادم نمیره که با چه سختی درس میخوندم تا به جایی برسم و یتونم توی زندگیم روی پاهام بایستم و منت غریبه بالا سرم نباشه .روزی که برای بار اول به دانشگاه پا گذاشتم خوشحالترین فردی بودم که برای ثبت نام اومده بوم اینو دوستام می گفتن، واقعا شوق وذوقی که داشتم وصف کردنی نبود.بلاخره جواب زحمتامو گرفته بودم درسته به بالاتر ازینا فکر میکردم ولی بازم خوب بود.همکلاسیهامو خیلی دوست دارم واقعا بچه های صاف و ساده ای هستن درسته یه مشکلاتی بینمون پیش اومد ولی نمی ارزید بخاطرش حرمتا رو بشکنیم. فکر میکردم دانشگاه میتونه واسه من مکانی باشه که بتوم توش بزرگ تر بشمو پرنده روحمو تا دوردستها به پرواز در بیارم ولی این نبود من از دانشگاه چیزی جز آمار دادنو گرفتن و شماره دادن و فضولی کردن تو کار همدیگه چیز دیگه ای نفهمیدم یعنی واقعا این بود جایی که من واسش 13 سال زحمت کشیدم ؟؟؟ خودتونم قضاوت کنید. من نیومدم دانشگاه تا bmi و دور کمر بگیرم یا بگم کالری فلان ماده غذایی چقدره درسته برای اینکه انسان بتونه فعالیتاشو به خوبی انجام بده لازمش اینه که تغذیه مناسبی داشته یاشه و این کار ماست ولی وظیفه ما به عنوان یک انسان در درجه اول و بعد دانشجو ی چیز دیگه س ، ما اومدیم دانشگاه تا با هم زندگی توی جامعه رو تمرین کنیم و باهم توی این محیط کوچیک ارزشهای انسانی رو پاس بداریم نه اینکه همدیگرو تخریب کنیم.به هر حال من همچنان دانشگاه رو دوس دارم و تا اونجایی که بتونم سعی میکنم ازین فرصتی که پیش اومده واسم نهایت استفاده رو بکنم تا بتونم به اهدافم برسم.ولی خودمونیم تا چشم رو هم گذاشتیم یک سال تحصیلی چه خوب چه بد گذشت.........
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها یک کلمه است
.
.
می گذرد
خدافظی
سلام من تصمیم گرفتم دیگه عضو وبلاگ نباشم امیدوارم مطالبی که گذاشتم تا الان کسی رو ناراحت نکرده باشه براتون بهترین هارو آرزو میکنم خداحافظ.
ویتامین E و نقش آن در بدن

تحقيقات نشان مي دهد كه ويتامين «اي» در مقابل بسياري از بيماريها به بدن كمك مي كند و سلول ها را از انواع مشخصي از آسيب ها حفظ كرده، طول عمر آنها را افزايش مي دهد. اين خاصيت ويتامين «اي» در طول زمان باعث كند شدن آسيب سلولي ميشود كه به طور طبيعي با افزايش سن اتفاق مي افتد. ويتامين «اي» بدن را در مقابل بعضي از اختلالات حفظ مي كند و به درمان بعضي ديگر از بيماري ها كمك مي كند.
بی جواب نذار
جواب سلام را با عليک بده
...???
هوا گرفته بود،باران می بارید،
کودکی آهسته گفت:
خدایا گریه نکن درست میشه...
بی فایده است!!-
۱) دنبال پول دویدن بی فایده است
چون اگه بهش نرسی از بقیه بدت میاد اگه بهش برسی بقیه از تو.
۲) عاشق شدن بیفایده است
چون یا تو دل اونو میشکنی یا اون دل تورو یا دنیا دل هردوتونو.
۳) ازدواج کردن بی فایده است
چون قبل از 30 سالگی زوده بعد از 30 سالگی دیر.
۴) بچه دار شدن بی فایده است
چون یا خوب از آب در میاد که از دست بقیه به عذابه یا بد از آب در میاد که بقیه از دستش به عذابن.
۵) پیک نیک رفتن بی فایده است
چون یا بد میگذره که از همون اول حرص میخوری یا خوش میگذره که موقع برگشتن غصه میخوری.
۶) رفاقت با دیگران بی فایده است
چون یا از تو بهترن که نمیخوان دنبالشون باشی یا ازشون بهتری که نمیخوای دنبالت باشن.
۷) دنبال شهرت رفتن بیفایده است
چون تا مشهور نشدی باید زیر پای بقیه رو خالی کنی ولی وقتی شدی بقیه زیر پای تو رو خالی میکنن.
۸)مدرسه رفتن بی فایده اس
چون اگه باهوش باشی معلم وقتتو تلف میکنه اگرم خنگ باشی تو وقت معلمو!
۹) وبلاگ نویسی بی فایده است
چون یا خوب مینویسی که مطلبتو میدزدن و حرص میخوری
یا بد مینویسی که مطلبتو نمیخونن و حرص میخوری.
“شخصيت خود را از روي ساندويچ مورد علاقهتان شناسايي كنيد!”
نتايج يك مطالعه جالب از سوي روانشناسان در انگليس نشان داد، افرادي كه ساندويچ پنير و خيارشور را به ديگر انواع ساندويچها ترجيح ميدهند به احتمال زياد اشخاصي باهوش و با ضريب هوشي بالا هستند. .
به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، اين روانشناسان با توجه به نتايج مطالعات اخير ادعا كردهاند كه انتخاب نوع ساندويچي كه مورد علاقه شما است ميتواند نشاندهنده ويژگيهاي شخصيتي شما باشد. دكتر اليزابت جونز روانشناس انگليسي و دستياران وي پس از مصاحبه با 2000 شهروند در اين كشور «هشت شخصيت اصلي ساندويچي» را شناسايي كردند.
به نوشته روزنامه تلگراف، جونز و دستيارانش در بررسيهاي خود به اين احتمالات قوي دست يافتند؛ افرادي كه از ساندويچ پنير و خيارشور لذت ميبرند، ضريب هوشي بالاتري دارند در حالي كه افرادي كه ساندويچ حاوي گوجه، كاهو و ژامبون با نان كنجددار را ترجيح ميدهند، اغلب اشخاص فرصت طلبي هستند.
همچنين اشخاصي كه به خوردن همبرگر با سالاد در نان سفيد علاقه دارند، انسانهاي آيندهنگري هستند و افرادي كه عاشق ساندويچ حاوي گوشت ورقه شده گاو هستند اغلب شخصيت شتابزدهاي دارند.
اين متخصصان همچنين متوجه شدند، افرادي كه ساندويچ تخم مرغ با سس مايونز دوست دارند، واقعا اهل ماندن در خانه هستند.
در ادامه اين مقاله آمده است: انسانهاي بلند پرواز معمولا ساندويچ سنتي تن ماهي با ذرت شيرين را ترجيح ميدهند در حالي كه افرادي كه روح حساسي دارند، ساندويچ ميگو با نان قهوهاي را بيشتر انتخاب ميكنند. علاوه بر اينها افراد برونگرا بيشتر ترجيح ميدهند ساندويچ جوجه بخورند.
ابوالفضل(ع)
افتاد دست بلندي ، مشكي كه خالي خالي
پيش نگاه شريعه ، در همين جا ، اين حوالي
ظرفيت چشم او را ، كيفيت اين سبو را
هرگز نخواهيد فهميد اي ظرف هاي سفالي
اينجا همه تشنه هستند ، اين واقعيت ندارد
اين حرف ها را در آورد از خود فرات خيالي
خوردن ندارد بگوييد ، اين ميوه آبي ندارد
كي ديده سيراب گردد ، لب تشنه از مشكِ كالي
ديگر نمانده عمودي در خيمه ات تا بخيزي
دستي نمانده برايت تا چشم خود را بمالي
تو دست دادي و جايش يك مُشتِ پُر را خريدي
پس بالهايت گرانند بايد به بالت ببالي
گفتي برادر بيايد اين بوي سيب از حسين است
چشمي نداري ببيني : آمد ولي با چه حالي
گفتند : آيا عمو رفت ، گفتند و آنقدر گفتند
شايد جوابي بگيرند اين جمله هاي سئوالي
ديدم قيامت بپا شد چشمي به حرف آمد و گفت :
اينجا همه آب خوردند از دستهاي زلالي
بعد از تو بايد بخشكد اندام هرچه كه درياست
بعد از تو بايد ببارد اين آسمان ، خشكسالي
تو سفره كردي دلت را تا ما گرسنه نباشيم
ما غافلان باز هر روز دنبال نان حلالي
عجیب ترین وصیت نامه های دنیا
عده ای هستند که بعد از مرگ خود برای انتقام یا برای مشهور شدن یا به علت نداشتن هیچ وارثی وصیت هایی می کنند که مورد تعجب همگان می شود.در زیر تعدادی از این وصیت های عجیب را می خوانیم:
1-بچه بیشتر بیاری ارث را می بری:چارلز وانس میلر،در سال 1926 درگذشت،او یک وکیل بود، اما هیچ وارثی نداشت. به همین علت وصیت کرد تا اموالش را بفروشند و به زنی که بیشترین بچه را به دنیا آورده، بدهند.در این رقابت چهار زن با به دنیا اوردن 9 فرزند به مقدار مساوی از دارایی های میلر برخوردار شدند. او با مرگ خود باعث شد 36 بچه زندگی خوبی داشته باشند.
2- روزی یک شاخه گل: جک بنی یک از کمدین های بزرگ آمریکا،بسیار عاشق همسرش بود.او وصیت کرد بعد از مرگش هر روز یک شاخه گل رز به درب خانه همسرش ببرند.این کار به مدت 9سال انجام شد تا سرانجام او نیز درگذشت.
3-همه چیز مال سگم:الکساندر مک کویین یکی از طراحان خوب لباس،هیچ وارثی نداشت و تنها دوستش سگش بود. او تمام دارایی خود را به این سگ بخشید و مقدار زیادی نیز به کمیته های حمایت از حیوانات کمک کرد.
4- اززندگی درجوي ها تا کاخ نشینی:به مانند بالا کارلوتا لیبنستین پس از مرگش در سال 1991 مقدار زیادی پول برای سگ خود به ارث گذاشت. او همچنین خانه بزرگ و ویلایی خود را به تعدادی سگ بخشید تا دیگر در جوی آب نخوابند و خانه بزرگی داشته باشند.
5-ملکه خساست:در سال 1997 وقتی هری هلمسلی درگذشت، یک خانه به ارزش میلیون ها دلار از خود به یادگار گذاشت. همسر سابق او این اموال را مصادره کرد و با داشتن ثروت بسیار به علت پرداخت نکردن مالیات به زندان رفت .او در سال 2007 از دنیا رفت و تنها مقدار کمی برای نوه های خود به یادگارگذاشت و حتی به دو تا از نوه های خود هیچی نداد.
6-به خاک نسپارید:جرمی بنتهام که در دوران خود یک دانشمند و فیلسوف بزرگ بود، در سال 1832 درگذشت و وصیت کرد تا بدن اورا با یونجه پر کنند و بر روی یک صندلی بگذارند. بدن او امروزه در دانشگاه لندن وجود دارد.
7-انتقام با سیگار:ساموئل برت به خاطر مخالفت های همسرش نمی توانست سیگار بکشد. او پس ار مرگ وصیت کرد تا اموالش به همسرش برسد به این شرط که او روزی 5 سیگار بکشد.
8-یه قوطی قبر:شاید شما اسم فرد بایر را نشنیده باشید؛ اما حتما قوطی های چیپس را دیده اید .او با اختراع این قوطی ها توانست کمک عظیمی به این عرصه بکند .او وصیت کرد تا پس از مرگش. بدنش را در این قوطی جای دهند.
9-خاک سپاری در فضا:ژان رودنبری در سال 1991 درگذشت .او خالق پیشتازان فضا بود و وصیت کرد تا بدنش به فضا برود .مقداری از بدن او با شاتل کلمبیا به آسمان برده شد و باقی بدنش در سفرهای بعدی به فضا برده شد.
10-آرزوی مرگ:ژان کنور در سال 1997 در کنتاکی درگذشت و یک خانه به ارزش زیادی برای بازیگر فیلم آرزوی مرگ به ارث گذاشت؛ اما خواهر او بسیار مخالفت کرد و تنها نیمی از دارایی او به این بازیگر رسید و او نیز این پول را به خیریه بخشید
سوژه های جدید خنده دار ایرانی بسیار جالب


آدم های ساده را دوست دارم...

آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند؛ عمرشان کوتاه است.
بس که هر کسی از راه می رسد یا ازشان سوء استفاده می کند
یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.
بوی ناب “آدم” می دهند…!
خواص خوراکی ها برای سلامت مو
آیا موهايی خشک و شکننده داريد؟آیا می خواهید به مشکل شکنندگی و سستی موهای خود پایان دهید؟آیا به دنبال تقویتموهای خود هستید؟آیا می دانستید که رژيم غذايی شما اثر مهمی بر سلامت موهای شما دارد.
تغذيه مناسب قادر است به شما موهایی سالم، درخشان و زیبا بدهد و موجب رشد بیشتر و بهتر موهای شما گردد. موهای شما نیز مانند سایر اندامهایتان با رژيم غذايی مناسب بهتر رشد کرده و سالمتر می مانند.
از امروز آب فراوان، شیر سویا، میوه ها، سبزیجات، حبوبات، گوشت، ماهی، ماست، دانه ها و مغزه ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
ارتباط شگفت انگیز گروه خونی شما با رژیم غذایی!؟
در کتابی به نام" تغذیه مناسب با گروه خون خود داشته باشید" که توسط دکتر پیتر آدامو به چاپ رسیده است، در واقع با نگرش جدیدی برای هر گروه خونی بطور جداگانه غذاهای خاص آن را توصیه می نماید. این کتاب یکی از پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز بوده است و با بیش از پنج میلیون نسخه و به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه و چاپ شده است.از آنجایی که این موضوع بسیار جالب و خاص می باشد ما بر آن شدیم تا چکیدهای از آنچه که در کتاب و مصاحبه ایشان ملاحظه شده برای اطلاع شما دوست عزیز ارائه نماییم.
همانطور که می دانید گروههای خونی متفاوت و زیادی وجود دارد اما چهار گروه اصلی آنها عبارتند از: (A و B و AB وO )
اهواز بهترین جای دنیا
شهر اهواز مهمترین شهر استان خوزستان و مرکز آن می باشد. این شهر قدمتی طولانی دارد و در کتابهای کهن نام آن به کار رفته است. کلمه اهواز جمع هوز = خوز (Xuz) است که در آغاز فقط به قبیله ای که در این ناحیه ساکن بوده اطلاق می شده است، اما پس از مدتی ایرانیان آن را به عنوان ایالتی برای تعیین ناحیه قدیم ایلام به کار بردند.
از طرف نماینده
نیازمندی ها
سلام بچه های خوب همکلاسی ما شدیدا به کتاب آناتومی تالیف تمجیدی پور احتیاج داریم وگرنه پوستمون کنده میشه!!!؟لطفا هر کی پیدا کرد در اسرع وقت به نماینده خوب کلاس مراجعه نماید.
خوشامدگویی
خوشامدگویی
![]()
*سیما و نفیسه جان ورودتونو به وبلاگمون تبریک میگم*
دلم تنگ است......
امروز به اندازه ی قطرات باران دلم تنگ است.
دلم برای باران تنگ است.
دلم در حسرت باران بارانیست.
دلم باران میخواهد بی چتروسرپناه,
آنچنان که پوست خسته و بدن تشنه ام را سیراب کند
وصدایش روحم را نوازش دهد.
بارانی که غباررا ازدلهایمان پاک کند.
دلم باران میخواهد وگریستن همراه با آسمان.
دلم تنهایی می خواهد و آن جایی که من باشم وخدایم
عاری ازهرمخلوق دیگر!!
بارش خاطره
باران بیاید یا نیاید تو باشی یا نباشی خاطرات باشد یا نباشد من خیس از یاد توام
