...
ما را به نیمه ی پر لیوان چکار
این باقی سمی ست که پیشتر خورده اند
ساقی تمام کن قصه را که رو شده است
انان که خراب تو بودند مرده اند
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۲ ساعت 12:20 توسط پوريا تندكار
|


