دیدنی ها!!!!!!!!!

چند سال بعد فوتبال ایران


عاشق این نواده با نمک عادل خان هستم.عاشق این نواده با نمک عادل خان هستم .

ادامه نوشته

قلبهای مهربون

قلبهای مهربون : طنز سرا

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم ، بزرگ که شدیم چه دلتنگیم ...

کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود کاش همان کودکی بودیم

که تمام وجودش قلبی پاک و مهربون بود

همون قلب اکبندی که خدای مهربون بهمون هدیه کرده بود

مراقب قلبهامون باشیم

فقر چیه؟؟؟

                                          فقر اینه که......

*فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهترباشه

*فقر اینه که از بابک و افشین و رستم و سیاوش و مولوی و رودکی و خیام  و..... چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی 

*فقر اینه که وقتی با زنت می ری بیرون مدام بهش گوشزد کنی که موها و گردنشو بپوشونه. و ، وقتی تنها میری بیرون جلو پای زن   یکی دیگه ترمز بزنی                  

*فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در ۳ ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی 

* فقر اینه که فاصله لباس خریدن هات از فاصله مسواک خریدن هات کمتر باشه

*فقر اینه که کلی پول بدی و یک عینک دیور تقلبی بخری اما فلان کتاب معروف رو نمی خری تا فایل پی دی اف ش رو مجانی گیر بیاری

*فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی

*فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت باشه

*فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت

ادامه نوشته