عاشق این نواده با نمک عادل خان هستم.
فقر چیه؟؟؟
فقر اینه که......
*فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهترباشه![]()
*فقر اینه که از بابک و افشین و رستم و سیاوش
و مولوی و رودکی و خیام و..... چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا
جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی
*فقر اینه که وقتی با زنت می ری بیرون مدام
بهش گوشزد کنی که موها و گردنشو بپوشونه. و ، وقتی تنها میری بیرون جلو
پای زن یکی دیگه ترمز بزنی
*فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در ۳ ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی
* فقر اینه که فاصله لباس خریدن هات از فاصله مسواک خریدن هات کمتر باشه![]()
*فقر اینه که کلی پول بدی و یک عینک دیور تقلبی بخری اما فلان کتاب معروف رو نمی خری تا فایل پی دی اف ش رو مجانی گیر بیاری![]()
*فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی![]()
*فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت باشه![]()
*فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت![]()

