فدای همشون که بی نظیرن......................... همه مادرا
+ نوشته شده در شنبه ششم مهر ۱۳۹۲ ساعت 19:23 توسط پوريا تندكار
|
سلام بچه ها به وبلاگ خودتون خوش اومديد ما اين وبلاگ رو براي دوستانه تر شدن جو كلاس ايجاد كردیم طرح هر موضوعي هم در اون آزاده اما سعي كنيد به اشخاص توهين نشود با تشكر از حضورتون در وبلاگ