خدایا!این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند.فکری کن...اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت!
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 20:38 توسط نفيسه سليماني
|
سلام بچه ها به وبلاگ خودتون خوش اومديد ما اين وبلاگ رو براي دوستانه تر شدن جو كلاس ايجاد كردیم طرح هر موضوعي هم در اون آزاده اما سعي كنيد به اشخاص توهين نشود با تشكر از حضورتون در وبلاگ