رژيم بر اساس گروه هاي خوني: يك دروغ شاخدار مورد علاقه افراد ساده لوح!
دستهبندي مردم به اين صورت كه هركس گروه خوني O دارد بايد فقط گوشت بخورد
و هركس گروه خوني A دارد بايد رژيم گياهخواري داشته باشد، بسيار پيش پا
افتاده بوده و انسانها پيچيدگي و ژنتيك وسيعتر از اين حد دارند.
از آنجايي كه گروه خوني يكي از مشخصات ثابت هر فردي است، پيروي از رژيم
گروه خوني هيچگاه تنوع ندارد. با اين حال وقتي سن افراد بالا ميرود شرايط
پزشكي خاصي براي آنها ايجاد ميشود. بيماريهايي از قبيل ديابت، افزايش
فشار خون و بيماريهاي قلبي باعث ميشوند فردي كه گروه خوني O دارد از مصرف
زياد از حد گوشتها اجتناب كرده و مصرف ميوهجات و سبزيجات خود را افزايش
دهد. با استفاده از اين رژيم اگر تغييري در غذاها ايجاد نشود ممكن است براي
فرد مشكلات جدي بهوجود آيد. مصرف لبنيات در كساني كه عدم تحمل
لاكتوز دارند، بدون توجه به گروه خوني، ايجاد مشكل ميكند. محدوديت مصرف
لبنيات نیز باعث دريافت كم كلسيم و مشكلات ناشي از آن ميشود. افرادی
كه كمبود ويتامين يا كمخوني دارند بايد گوشت بيشتري مصرف كنند تا مقدار
كافي پروتئين به بدنشان برسد؛ و اين مسأله به گروه خوني ارتباطي ندارد.
+ نوشته شده در پنجشنبه دهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 14:48 توسط نازنين كوشكي
|
سلام بچه ها به وبلاگ خودتون خوش اومديد ما اين وبلاگ رو براي دوستانه تر شدن جو كلاس ايجاد كردیم طرح هر موضوعي هم در اون آزاده اما سعي كنيد به اشخاص توهين نشود با تشكر از حضورتون در وبلاگ