هرچند در محاسبه ی خویش آدمم
من اولین ورودی خوب جهنمم

احساس میکنم که خدا کم می آورد

از بس که در مقابل او سرد و مبهمم

اقرار کن : که بی تو دلم تنگ میشود...
از بس که نیستی بخدا گیج و درهمم
باران نبار ، بی تو کویری نمیشوم
من قانعم...که تشنه یک قطره شبنمم
هر چند در محاسبه خویش...بگذریم

من آخرین خروجی خوب جهنمم