جهنمي...
هرچند در
محاسبه ی خویش آدمم
من اولین ورودی خوب جهنمم
احساس میکنم که خدا کم می آورد
از بس که در مقابل او سرد و مبهمم
اقرار کن : که بی تو دلم تنگ میشود...
از بس که نیستی بخدا گیج و درهمم
باران نبار ، بی تو کویری نمیشوم
من قانعم...که تشنه یک قطره شبنمم
هر چند در محاسبه خویش...بگذریم
من آخرین خروجی خوب جهنمم
من اولین ورودی خوب جهنمم
احساس میکنم که خدا کم می آورد
از بس که در مقابل او سرد و مبهمم
اقرار کن : که بی تو دلم تنگ میشود...
از بس که نیستی بخدا گیج و درهمم
باران نبار ، بی تو کویری نمیشوم
من قانعم...که تشنه یک قطره شبنمم
هر چند در محاسبه خویش...بگذریم
من آخرین خروجی خوب جهنمم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 23:9 توسط رضا
|