اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند!!! دیگر گوسفند نمی درند به نی چوپان دل می سپارند و گریه میکنند...
+ نوشته شده در سه شنبه ششم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 21:54 توسط رضا
|
سلام بچه ها به وبلاگ خودتون خوش اومديد ما اين وبلاگ رو براي دوستانه تر شدن جو كلاس ايجاد كردیم طرح هر موضوعي هم در اون آزاده اما سعي كنيد به اشخاص توهين نشود با تشكر از حضورتون در وبلاگ