با دیدن این صحنه اگه یه ذره انسانیت هنوز برات باقی مونده اشکت درمیاد.
+ نوشته شده در شنبه هجدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 11:19 توسط نازنين كوشكي
|
سلام بچه ها به وبلاگ خودتون خوش اومديد ما اين وبلاگ رو براي دوستانه تر شدن جو كلاس ايجاد كردیم طرح هر موضوعي هم در اون آزاده اما سعي كنيد به اشخاص توهين نشود با تشكر از حضورتون در وبلاگ